czwartek, 10 lipca 2014

Wyprzedaży ciąg dalszy :-)

Witajcie!
W związku z inwentaryzacją kosmetyków doszłam do wniosku, że nie uda mi się ich wszystkich zużyć przed datą przydatności, więc może któraś z Was skorzysta.

Wkrótce będzie dodawać kolejne kosmetyki :-) 

Kosmetyki są w większości nowe. Używane są zaznaczone :-) 


Balsam BBW duży 25 zł


Balsam BBW duży 25 zł


Bielenia CC Dream Body 15 zł


L'Oreal Luki Magique Base 27 zł


Swe by Chloe balsam 75 ml - 30 zł


Max Factor Whippet Creek 50 natural  25 zł - użyty kilka razy, pozostało ok 95 %


Lancia Jeanne 30 ml - 50 zł


BBW mgieł ma 40 zł


Mgieł ma 15 zł, żel i balsam po 7,50 zł


Zestaw 35 zł


Nuxe olejek klasyczny 35 zł

Chętnych proszę o maila blackcherrylady@wp.pl :-) 

4 komentarze:

  1. mam tą mgiełkę i bardzo lubię jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym nie miała, pewnie skusiłabym się na Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw French Lavender kosztuje w sumie 30 zł tak (żel, balsam mgiełka) ?:) właśnie zastanawiam się nad nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego zestawu został mi tylko żel, ale napisz maila, co by Cię interesowało, a ja zobaczę co jeszcze mam, a czego nie wystawiłam i dam Ci znać :-)

      Usuń