wtorek, 20 maja 2014

Organique Grecka pianka glicerynowa do mycia - recenzja

Witajcie!
Dzisiaj zapraszam na recenzję kolejnego hitu, jakim jest dla mnie glicerynowa pianka do mycia ciała - tym razem Grecka.

Kosmetyki Organique uwielbiam i nie wiem czy kiedykolwiek na którymś się zawiodłam.
Pianka przecudnie pachnie winogronami - tak samo jak linia Anti-Age.
Pokochałam ten zapach od pierwszego powonienia :-)

Na początku pianka mnie nie zachwyciła, nie chciała się specjalnie pienić, a jak nałożyłam więcej na ciało, przy niedokładnym spłukaniu (bo szybko, nie ma czasu) potrafiła brudzić mi ręcznik.
Był to mój błąd. Nakładałam ją dłonią na wilgotne ciało. Zupełnie inaczej wygląda aplikacja z użyciem gąbki. wtedy nawet niewielka ilość pianki obficie się pieni i zmienia prysznic w rozkosz dla zmysłów.


Producent na opakowaniu podaje najważniejsze informacje, skład, opis użytkowania.
Jest to już moje drugie opakowanie, wcześniej miałam kolonialną (niby męski zapach, ale również bardzo mi przypadł do gustu), ale Grecka jest moim zdecydowanym faworytem.


Na opakowani znajduję się zarówno data produkcji, jak i data ważności oraz wskazanie terminu przydatności po otwarciu opakowania.


Konsystencja jest jak sama nazwa piankowa, ale dosyć gęsta, jakby lekko maślana, zbita. Łatwo ją nabrać dłońmi, ale trzeba pod prysznicem uważać, żeby się woda nie nalała. Dzięki opakowaniu można ją zużyć do końca.



Ciekawy produkt, dla osób, które szukają odmiany pod prysznicem. Na pewno wypróbuję inne wersje.
Obecnie mam jeszcze w zapasie Afrykę, którą wygrałam jakiś czas temu, a w przyszłości mam jeszcze chrapkę na mleczną i pomarańczową.

Spotkałyście się z taką formą kosmetyków pod prysznic?
Jeśli nie to zapewniam, że warto wypróbować :-)

7 komentarzy:

  1. Ten zapach mi trochę nie pasował, ale bardzo lubie te pianki. Najbardziej pomarańczowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie nie przemawia, wole jednak żele, taka forma pianki raczej wydłużyłaby mój prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt pod prysznic, ze zwykłej ciekawości mam ochotę go nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ciekawa odmiana od klasycznych żeli, podoba mi się ta konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby ciekawy produkt ale pewnie cenę ma już niezbyt fajną więc chyba zostanę przy żelach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. looks like a great product! Thanks for sharing! Just found your blog and really love it! Would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin to stay in touch? Let me know, thanks!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pianka do mycia ciała- brzmi nieźle :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń