niedziela, 1 czerwca 2014

Dzień dziecka i konkurs :-)


Witajcie!
Też tak macie, ze ostatnio nic Wam się nie chce?
Mi ostatnio ciągle. W piątek byłam tak padnięta, że miałam pod koniec pracy problem z wypisaniem adresu na kopercie.
Weekend był dla mnie stanowczo za krótki, ale cóż takie jest życie.

Tym razem chciałam się pochwalić prezentami na dzień dziecka.
Może już dzieckiem z definicji nie jestem, ale dla niektórych nadal nim pozostałam ;-)


Yankee Candle. Niedawno pisałam o tym zapachu. Jest fantastyczny i teraz zostanie ze mną na dłużej. Dodatkowo wosk, który był moim pierwszym woskiem, kiedy zaczynałam przygodę z Yankee Candle.




Jeśli chodzi o Douglasa to dzięki dodatkowej gotówce mogłam sobie pozwolić na spełnienie kosmetycznego marzenia, a dzięki ogromnej promocji na pomadki Chanel nawet podwójnie :-) - rabat 50%
A to co widzicie na powyższych zdjęciach to gratisy, które dostałam do zakupów :-)


Moje dwie ukochane już "Chanel'ki" Mają przecudne kolory i delikatny, przyjemny zapach. Nie przesuszają ust.


Wśród prezentów pojawił się jeszcze zestaw miniproduktów Estee Lauder - korektor Double Wear 2 ml w odcieniu nr 2 i Krem pod oczy Revitalizing Supreme 5 ml.


Moi drodzy czas na konkurs.

Organizatorem i fundatorem nagrody jestem ja.
Konkurs trwa od dzisiaj do 22 czerwca do północy. 
Wyniki postaram się ogłosić jak najszybciej, ale oczywiście potrzebuję czasu, żeby przetestować wasze przepisy.

Do wygrania jest taki sam zestaw Estee Lauder, jak widoczny na powyższym zdjęciu.

Długo się zastanawiałam nad zadaniem konkursowym i w końcu siostra mi podsunęła pomysł.
Co trzeba zrobić żeby wziąć udział w konkursie?
Należy:
1. Być publicznym obserwatorem bloga www.blackcherrylady.blogspot
2. Być fanem na FB 
3. W dowolny sposób poinformować o tym konkursie i przesłać mi link
4. Wykonać zadanie konkursowe

Zadanie konkursowe:
Już niebawem będą wakacje, robi się cieplej, ale co zrobić, jak się lubi jeść przysmaki - wybierać letnie desery: lody, koktajle, naturalne soki, a może letnie drinki?
To jest właśnie wasze zadanie. Czekam na przepisy na Wasze ulubione letnie przysmaki.
Mile widziane będzie, jeśli przepis zostanie uzupełniony o zdjęcie, żeby mnie zainteresować i zachęcić do wypróbowania.
Będziemy z siostrą testować i wybierzemy wspólnie ten przysmak, który nam posmakuje najbardziej:-)

Zgłoszenia konkursowe proszę przesyłać mailowo na mój adres blackcherrylady@wp.pl, w tytule należy wpisać LETNI KONKURS, a w treści maila zgłoszenie wg wzoru:
1. Obserwuję jako...
2. Lubię na Fb jako...
3. Link do informacji
4. Mój przepis to:

Zapraszam was do udziału i życzę powodzenia.

EDIT 28.06.2014 r.

W związku z brakiem chętnych, konkurs zakończył się bez wyłonienia zwycięzcy :-(

2 komentarze:

  1. Ja mam wosk w zapachu Twojej świecy i jest jednym z najpiękniejszym zapachów !!! Chyba też sobie sprawię duży słój!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest obłędny. Pokochałam od pierwszego powonienia :-)

      Usuń