czwartek, 26 maja 2016

Blogowa wyprzedaż - perfumy, pielęgnacja

Hej,
robiłam porządki i mam do sprzedania kilka rzeczy?
Ktoś jest czymś zainteresowany?



Angel Aqua Chic - woda toaletowa. początkowo 50 ml. zużycie minimalne, cena 180 zł.
 

Clinique podkład continuous coverage makeup odcień 08 creamy glow - raz testowałam odcień i jest dla mnie za ciemny, cena 100 zł


the Body Shop:
- krem do twarzy z vit. C SPF 30, nowy, cena 50 zł
- krem do twarzy z vit. E, nowy, cena 45 zł


Nuxe Sun:
- olejek SPF 10, nowy (folia), cena 50 zł
- balsam po opalaniu, nowy (folia), cena 45 zł



Vera Wong Flower Princess, pojemność początkowa 100 ml, zużycie minimalne cena 100 zł

Podane przeze mnie ceny nie obejmują przesyłki, należy ją doliczyć do cen (ok. 10-15 zł w zależności od cennika poczty polskiej).
Zainteresowanych proszę o maila, a na dniach dodam jeszcze kilka rzeczy z kolorówki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz