piątek, 20 grudnia 2013

Ostatnie zakupy przed wyjazdem ( i nie tylko wyjazdowe :))

Witajcie!
W związku z moim dzisiejszym wyjazdem do Szwecji, musiałam uzupełnić kosmetyczkę.
Tak przy okazji, macie ochotę poczytać o kosmetykach, które zabieram ze sobą? 
Jeśli tak piszcie w komentarzach :)

A oto moje zakupy:


1. Rexona - nie muszę chyba nikomu przedstawiać
2. Żel do higieny intymnej - miniaturka


3. Pharmaceris - zestaw (multilipidowy krem odżywczy, pianka do oczyszczania i krem pod oczy)

I jeśli chodzi o wyjazdowe zakupy, to byłoby wszystko, jednak wypatrzyłam u Kosmetasi
że na chocobath.pl pojawiły się już nowe woski z wiosennej kolekcji i nie mogłam się powstrzymać:


Na ezebra.pl  skusiłam się na nowe olejki orientalne do włosów kokos/tamanu oraz migdały/dzika róża, odżywkę malinową w sprayu i zabieg laminowania włosów:


Na każdym niemal blogu widzę zachwyty nad nową serią limitowaną Lovely, więc i ja się na kilka rzeczy skusiłam:


1. Wypiekany puder z drobinkami
2. Róż do policzków w odcieniu 2 Frozen Cheek i 3 Snow Touch
3. Piaskowy lakier - biały z opalizującymi drobinkami (cudownie się mieni na paznokciach)
4. Kępki rzęs - może w końcu nauczę się ich używać :)


Dawno tak nie zaszalałam. Miałyście coś? Jak się u Was sprawdziły?




5 komentarzy:

  1. A ja tego lakieru nigdzie nie mogę znaleźć... Pharnaceris lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Rossmanie było ich całkiem sporo i w rożnych kolorach.

      Usuń
  2. under the palms musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo woski! Boże, czemu mnie tak kusicie tymi woskami?! Mam zapas na następny rok a już chcę kupic następne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier z zimowej serii Lovely też kupiłam, tylko że złoty ;)
    Miłej podróży ;)

    OdpowiedzUsuń