niedziela, 11 sierpnia 2013

Egzotyczne wakacje w domu - Black Coconut Yankee Candle

Niestety nie każdy w wakacje jeździ na egzotyczne wyprawy. Szczególnie gdy we wrześniu czeka jeden z najważniejszych egzaminów w życiu, a nauki jak na złość nie ubywa :) Przynajmniej ja mam takie wrażenie. Siedzę wiec w domu i kuję, a w przerwach dla odświeżenia umysłu piszę tego bloga. A że nie potrafię robić tylko jednej rzeczy na raz, to słucham muzyki, maluję paznokcie, a w tle pali się świeczka Yankee Candle - nie potrafię obejść się bez pięknych zapachów. I to właśnie na niej chciałabym się skupić.

Dzisiaj mój wybór padł na Black Coconut


Zapach jest cudowny. tym bardziej cieszy, że wybór padł w ciemno w sklepie internetowym. Skusiłam się, ponieważ ostatnio uwielbiam zapach kokosa - na włosach, ustach, ciele. Świeczka ta jednak nie pachnie czystym kokosem. Ja wyczuwam go go gdzieś w tle. Na pierwszy węch wysuwa mi się zapach czekolady i wanilii. Kiedyś nie zniosłabym takiej mieszanki, ale jak wiadomo gusta się zmieniają.


Zapach Black Coconut przywodzi na myśl właśnie egzotykę, wakacje. Powiew urlopu w domu, przy nauce :D

Zapach jest relaksujący, jednak nie bardzo mi pasował przy ostatnio trwających upałach, ale przez ostatnie kilka dni jest idealny.


Gdy pali się ta świeca, wystarczy, że zamknę oczy, a przenoszę się na plażę, gdzieś nad ciepłym morzem i grzeję się w popołudniowym słoneczku, a żadne troski i problemy nie mają do mnie dostępu. Szkoda, że jednak kiedyś muszę otworzyć oczy i wrócić do książek, bo niestety egzamin sam się nie zda...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz