poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Ulga dla wrażliwych zębów

Kto ma podobnie jak ja problem z nadwrażliwymi zębami, wie jakie to jest uciążliwe i nieprzewidywalne. Nie można nic spokojnie, bez bólu zjeść.
W zeszłym tygodniu byłam u dentystki na przeglądzie jamy ustnej i moja Pani Doktor poleciła mi nową pastę do zębów Sensodyne Odbudowa i Ochrona:


Mam jej używać 3 razy pod rząd (wieczór - bez płukania, rano i wieczór - bez płukania), a później używać swojej zwykłej pasy, aż problem nadwrażliwości pojawi się ponownie.

Pasta ta do najtańszych nie należy. Kosztuje około 20 zł, ale swoje zadanie spełnia. Wreszcie mogę jeść jak normalny człowiek i zapomnieć o bólu. Dzisiaj, po raz pierwszy od nie wiadomo kiedy, gryzłam jedząc lody!


Jestem bardzo szczęśliwa, że taka pasta została stworzona dla nas, nadwrażliwców zębowych.

Po pierwszym użyciu byłam zaskoczona. Pasta ta powoduje w momencie użycia efekt gorąca w ustach, a po wypluciu, odczuwa się zimno.
Jednak efekty mówią same za siebie, ja z tą pastą nie mam zamiaru na razie się rozstawać.

Szczerze polecam wszystkim osobom z problemem nadwrażliwości zębów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz