poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Przypadkowe odkrycie - Paletka cieni do powiek Astor

Ostatnio, przy okazji wyprzedaży w Douglasie udało mi się kupić cienie Astor za połowę ceny.


Zazwyczaj nie używam cieni do powiek, ale stwierdziłam, że paletka w odcieniach ziemi zawsze się przyda. delikatne cienie na powiece pasują niezależnie od okazji. Był to strzał w 10! Paletka jest genialna. Cienie są bardzo mocno napigmentowane, a przy tym rewelacyjnie się rozcierają i łączą ze sobą, tworząc przepiękny efekt na powiece.




Nie obsypują się, nie zbierają w załamaniu powieki i nie rozmazują. Cały dzień wyglądają jak świeżo nałożone.

Nawet ktoś niewprawny w malowaniu się cieniami (jakoś nigdy za cieniami nie przepadałam) do powiek, jak ja, jest w stanie wyczarować efektywny makijaż oka. 

Jestem ogromnie zadowolona, ze udało mi się je wypatrzyć i zakupić. Kto wie, może w przyszłości zaopatrzę się też w inne wersje kolorystyczne (podobają mi się zielenie i fiolety)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz