czwartek, 1 sierpnia 2013

Olej Arganowy Organique

Kolejnym produktem firmy Organique, który pokochałam jest czysty Olej Arganowy. Ma on jasnobrązowy kolor i w przeciwieństwie do olejów innych firm nie posiada specyficznego zapachu, który mnie osobiście drażnił.
Ja swój olej zakupiłam w marcu, na stoisku firmowym Organique w Lublinie. Przejechał ze mną całą Polskę i wytrzymał to:-)


Kolejnym plusem tego oleju jest wygodne, choć niestety szklane (czytaj ciężkie) opakowanie, z pompką dozującą. Wyciska się zawsze idealna ilość do pokrycia mojej buźki. 
Stosuję olej na noc, na oczyszczoną i spryskaną hydrolatem różanym twarz.


Co robi z moją skórą?

Po pierwsze zlikwidował trądzik i wszelkie ślady po nim, złagodził podrażnienia wywołane kuracją dermatologiczną, a co najciekawsze zredukował błyszczenie się skóry w ciągu dnia! Ponadto jest niesamowicie wydajny. Od marca zużyłam zaledwie 1/4 opakowania, stosując codziennie.
Już nie muszę ukrywać twarzy pod grubą warstwą podkładów, ani pudrować buzi co chwilę, żeby ukryć błyszczenie. Nie muszę także tracić majątku na drogie maści i kremy od dermatologa, które nic nie robią poza podrażnieniem mojej skóry.



Skóra jest delikatna, ukojona i jedynie sporadycznie pojawiają się na niej jakieś niespodzianki. Szczerze polecam każdemu, kto boryka się z problemami skórnymi. Nic nie zapycha. Może nie jest przyjemnie nakładać na twarz tłustej mazi, ale mi osobiście to nie przeszkadza, tym bardziej że nakładam na noc, a ranu budzę się z matową buzią.

Opakowanie: 50 ml/65 zł
Dostępność: Sklepy stacjonarne, mydlarnie, sklepy internetowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz